شامپو سر جوانه گندم و Q10

زیبا و سرزنده باش

شامپو سر جوانه گندم و Q10

۳۲۸ بازديد

نقد و بررسی : شامپو سر جوانه گندم و Q10

جلوگیری از ریزش مو با شامپو پروتئین گندم تراست!

تقویت کننده
ضد ریزش
افزایش براقی مو
آبرسان

زیبایی رو نمیشه به هر قیمتی خرید

موهای ما به‌طور مداوم در معرض آلودگی‌های محیطی از جمله اثرات مضر استفاده از رنگ‌های شیمیایی، نور خورشید، رادیکال‌های آزاد و … هستند.
شامپوهای پرو ویتامینه پروتئین گندم، با شناخت تمام عوامل آسیب رسان به مو و تاثیرات آنها، راه حلی اساسی برای مراقبت از مو در برابر این عوامل و جبران صدمات وارد شده به موها هستند. با استفاده مداوم از آنها سلامتی و زیبایی چشمگیری را تجربه خواهید کرد.
این شامپو مخصوص موهای نرمال بوده و برای شستشوی روزانه موها توصیه می‌شوداین شامپو سرشار از پروتئین‌های هیدرولیز شده گندم است که موجب نرمی و شفافیت موها می‌گردد. جوانه گندم علاوه بر عناصر فسفر، منیزیم و کلسیم حاوی ویتامین‌های گروه C و B و A بوده و مصرف این شامپو موجب تقویت پیاز مو و کاهش ریزش موی سر می‌شود.
عصاره جوانه گندم سرشار از پروتئین‌های گیاهی می‌باشد و همین امر موجب تقویت مو و پوست سر می‌گردد و این عصاره با داشتن ویتامین‌ها، پروتئین‌ها و املاح فراوان باعث طراوت و نرمی موها شده و از تخریب لایه خارجی مو جلوگیری می‌کند.

 

پوست سرتون رو فراموش نکنین!
.
به خاطر اینکه چربی موی شما از ریشه اون که به پوست سر برمیگرده نشئت میگیره، موقع شستشوی سر با شامپو نباید فراموشش کنین، تازه به توجه بیشتری هم نیاز داره. پس حواستون باشه فقط ساقه‌های موهاتون رو شستشو ندین و به پوست سرتون بیشتر برسین.
.
.
هنگام استحمام برای استفاده از این شامپو، یه مقدار مناسب از اون رو روی موهای مرطوب‌تون قرار بدین، و بعد ماساژ دادن پخشش کنین. یک دقیقه هم صبر کنین و بعد آبکشیش کنین.
.
.
شما تا حالا از شامپو پروتئین گندم تراست استفاده کردین؟ چجوری موهاتون رو باهاش می‌شورین؟ بعدِ استفاده ازش، چه احساسی دارین؟

ویژگی توضیحات
حجم 400 میل
فرم محصول شامپو
جنسیت مصرف کننده عمومی
نوع مو خشک تا نرمال
کاربرد تقویت کننده، کمک به رفع ریزش مو، نرم کننده، آبرسان به ساقه مو
زمان مصرف هنگام استحمام
نحوه مصرف موهای مرطوب خود را به مقدار مناسبی شامپو آغشته کرده و پس از 1 دقیقه آبکشی نمایید
نوع عصاره بادام شیرین، کیوی، سیب، هلو، دانه انگور، چای سبز، مریم گلی، ختمی، بابونه، کالندولا، دم اسب، جو دوسر، گزنه، رزماری، جوانه گندم، جلبک دریایی، اسطوخودوس، زیتون، مورد
ویتامین F, B6, E
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان و نور آفتاب، جای خشک و خنک
نوع بسته بندی پت
مدت انقضا 3 سال پس از تولید
تاییدیه Swiss Fine Cosmetic
شماره ی تاییدیه 1905
شماره پروانه بهداشت 48/10024
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.