معرفی ضد آفتاب ارزان قیمت و خوب از برندهای خارجی و ایرانی

۳۲۹ بازديد

در بین محصولات آرایشی بهداشتی که در روتین روزانه مراقبت از پوست مورداستفاده قرار می‌گیرند،‌ ضدآفتاب نقش بسیار مهمی دارد. این کرم به سالم ماندن پوست کمک بسیاری می‌کند. شاید بتوان برخی از محصولات مراقبت از پوست را از روتین خود حذف کرد، اما ضدآفتاب را هرگز نمی‌توان. ازاین‌رو، هزاران ضدآفتاب مختلف با برند‌ها و خواص مختلف هر روز به بازار عرضه می‌شود. اگر به هر دلیل نمی‌توانید بودجه زیادی را به آن اختصاص دهید،‌ بهتر است یک کرم ضد آفتاب ارزان قیمت تهیه کنید.

حتی اگر قصد داشته باشید که فقط چند دقیقه از روز را در خارج از خانه سپری کنید یا حتی در طول زمستان به بیرون بروید،‌ باید از ضدآفتاب استفاده کنید. شایان‌ذکر است که برخی از متخصصان پوست استفاده از آن را در داخل خانه نیز توصیه می‌کنند. ازاین‌رو،‌ بدون توجه به اینکه در طول روز چه کاری قرار است انجام دهید، مطمئن شوید که هر صبح پوست خود را به ضدآفتاب آغشته می‌نمایید.

چرا کرم ضد آفتاب ارزان قیمت بخریم؟

متخصص پوست و مشاور درماتولوژی و پزشکی، کلودیا کریستین، درباره نحوه استفاده از ضدآفتاب می‌گوید: «زمانی به‌صورت عالی پوست خود را به یک کرم ضدآفتاب آغشته می‌کنید‌ که سخاوتمندانه آن را بر روی پوست خود بمالید. همچنین، هر روز آن را استفاده کنید و در صورت نیاز دوباره ضدآفتاب را تمدید نمایید.»

 فرض کنید ضدآفتاب موردعلاقه و گران‌قیمت خود یافته و خریده‌اید. برای پوشاندن صورت و گردن باید روزانه نصف قاشق چای‌خوری از آن را مصرف کنید و اگر بخواهید آن را برای کل بدن خود استفاده کنید،‌ هر بار باید به‌اندازه نصف استکان از آن را به پوست خود بمالید

 

درنتیجه، می‌توانید انتظار داشته باشید که در مدت‌زمان اندکی، یکی از آن‌ها مصرف شود. به همین دلیل است که باید یک کرم ضد آفتاب ارزان قیمت و درعین‌حال باکیفیت بیابید تا علاوه بر اینکه پوستی سالم داشته باشید، در هزینه‌های خود نیز صرفه‌جویی کنید.

معرفی کرم‌ های ضد آفتاب خارجی ارزان‌ قیمت

ما تمام محصولاتی که در خارج از کشور تولید می‌شوند را بررسی کرده‌ایم، با متخصصان این حوزه مشورت نموده و در ادامه چندین ضد آفتاب ارزان و خوب را به شما معرفی می‌کنیم. در حقیقت ما بهترین‌ها را در هر حوزه برای شما گردآوری و تمام خصوصیات آن‌ها را، چه خوب و چه بد،‌ بازگو کرده‌ایم. ازاین‌رو،‌ می‌توانید مناسب‌ترین گزینه را انتخاب و هزینه بسیار کمتری پرداخت نمایید.

اتود هاوس: بهترین ضد آفتاب ارزان قیمت

Etude House Sunprise Mild Airy Finish Sun Milk را می‌توان به‌عنوان یک کرم ضد آفتاب ارزان قیمت که برای انواع پوست مناسب است،‌ معرفی کرد. آنچه که ما درباره این کرم دوست داریم چسبناک نبودن آن، تسکین دادن پوست و طبیعی بودن این کرم است.

SPF این کرم 50 است و PA آن  +++ است. اما آنچه ما درباره این ضدآفتاب ارزان‌قیمت دوست نداشتیم این بود که امکان دارد حالتی همانند گچ سفید بر روی پوست داشته باشد. بیش از 9100 نفر این محصول را خریده‌اند. 85 درصد از خریداران،‌ به این کرم ضد آفتاب ارزان قیمت امتیاز چهارستاره یا بالاتر را داده‌اند.

به‌جرات می‌توان گفت که برند‌های کره‌ای لوازم آرایشی در زمینه کرم‌های ضدآفتاب حکمرانی می‌کنند. علاوه بر اینکه فرمولاسیون کرم‌های ضدآفتاب K-beauty فواید بسیاری برای پوست دارد، مقرون‌به‌صرفه نیز هستند. به‌طورکلی، همیشه می‌توانید به‌منظور خرید محصولاتی باکیفیت و قیمت مناسب روی Etude House حساب کنید.

 

Sunprise با استفاده از مواد معدنی موجود در ترکیبات خود،  برای مدت طولانی از پوست شما محافظت می‌کند. این کرم روکش صافی ارائه می‌دهد که به‌هیچ‌عنوان چسبنده نیست. این لوسیون شیری که سرشار از عصاره آلوئه‌وراست، پوست را تسکین می‌دهد. همچنین، هیالورونیک اسید موجود در این کرم ضد آفتاب ارزان قیمت سبب آبرسانی پوست می‌شود. علاوه بر این، چندین مواد گیاهی و تقویت‌کننده پوست دیگر نیز در این کرم به کار رفته‌اند.

این محصول در دسته کرم‌های معدنی جای دارد و ترکیبات فعال آن اکسید روی، دی‌اکسید تیتانیوم، عصاره ریشه کارکس هومیلیس، دانه آفتاب‌گردان، آلوئه‌ورا و اسید هیالورونیک هستند. SPF آن 50 و PA آن +++ است. این ضدآفتاب 52 میلی‌لیتری، ضد آب نیست. متأسفانه در مراحل ساخت،‌ این کرم، بر روی حیوانات آزمایشاتی انجام شده است. این کرم در ساختار خود اکسی بنزن و اکتینوکسات ندارد.

آلبا: مقرون‌به‌صرفه‌ترین ضد آفتاب ارزان‌ قیمت

 Alba’s Sensitive Fragrance Free Mineral Sunscreen Lotion یک کرم ضد آفتاب ارزان قیمت است که کیفیتی مناسب و قیمتی استثنایی دارد. از نقاط قوت این کرم می‌توان به جذب فوری توسط پوست، چرب نبودن و سبک بودن اشاره کرد. اما این کرم نیز همانند مورد قبلی ممکن است حالت گچی به خود بگیرد. این لوسیون ضدآفتاب فاقد مواد معدنی حساسیت‌زا است و تنها چند دلار قیمت دارد.

ویژگی‌های این کرم به‌گونه‌ای است که با محصولات گران‌قیمت رقابت می‌کند. فرمول‌های ترکیبات این کرم، آن‌قدر ملایم است که می‌توان آن را برای صورت و بدن به کاربرد. بعلاوه، این محصول فوق‌العاده سریع جذب شده و سبب می‌شود که بر روی پوست خود احساس رطوبت کنید نه چربی.

 

این کرم ضد آفتاب ارزان قیمت از انواع معدنی است و ترکیبات فعال آن شامل دی‌اکسید تیتانیوم و اکسید روی می‌شود. SPF این کرم 30 است و هر نمونه آن 118 میلی‌لیتر است. لوسیون ضدآفتاب بدون مواد معدنی حساس آلبا در ترکیبات خود اکسی بنزن و اکتینوکسات ندارد و تا 80 دقیقه در آب حل نمی‌شود. خبر خوب این است که در مراحل ساخت این کرم،‌ هیچ آزمایشی بر روی هیچ حیوانی صورت نگرفته است.

ضد افتاب ارزان قیمتی که از داروخانه می‌توان خرید

در داروخانه‌ها کرم‌های بسیاری به فروش می‌رسند، اما لوسیون مرطوب‌کننده فوق‌سبک CeraVe، هم کیفیت خوبی دارد و هم مقرون‌به‌صرفه است. این کرم ضد آفتاب ارزان قیمت سبک است و به‌خوبی پوست را آبرسانی می‌کند. به‌علاوه پس از استفاده، این محصول به پوست فرد حالت مات می‌بخشد. البته مراقب باشید که در برخی از مواقع ممکن است این کرم بر روی پوست دانه‌دانه شود.

هرگاه صحبت از محصولات مراقبت از پوستی که در داروخانه عرضه می‌شوند، به میان می‌آید، برند CeraVe توجهات را به خود جلب می‌نماید. لوسیون مرطوب‌کننده فوق‌سبک CeraVe با یک فرمولاسیون شیمیایی از پوست شما در برابر نور خورشید مراقبت می‌کند. ضدآفتاب‌هایی که پیش‌ازاین با آن‌ها آشنا شدیم،‌ همگی دارای فرمولاسیون فیزیکی بودند و از ترکیبات معدنی ساخته شده‌اند. این کرم ضد آفتاب ارزان قیمت بدون آنکه منافذ پوست را مسدود کند،‌ سرامیدهای ضروری و اسید هیالورونیک سد پوست را فراهم می‌آورد.

 

این کرم از انواع شیمیایی است و آووبنزون، هموسالات، اکتیسالات و اکتوکریل ترکیبات فعال آن هستند. این ضدآفتاب SPF برابر با 30 دارد. این کرم در بسته‌های 50 میلی‌لیتری به فروش می‌رسد. در برابر آب مقاوم است و هنگام ساخت آن، هیچ آزمایشی بر روی هیچ حیوانی انجام نشده است. همچنین،  اکسی بنزن، اکتینوکسات در ترکیبات آن دیده نمی‌شوند.

بلو لیزارد: ضد آفتاب ارزان‌ برای پوست‌های حساس

کرم ضدآفتاب معدنی ملایم  Blue Lizard را می‌توان به‌عنوان یک کرم ضد آفتاب ارزان قیمت که برای پوست‌های حساس مناسب است،‌ معرفی کرد. آنچه که ما درباره این کرم دوست داریم سبک‌وزن بودن،‌ چرب نبودن و ایمن بودن آن برای استفاده بر روی پوست‌های حساس است. اما آنچه ما درباره این ضدآفتاب ارزان‌قیمت دوست نداشتیم این بود که امکان دارد حالتی همانند گچ سفید بر روی پوست داشته باشد.

اگر شما نیز پوستی حساس دارید و  از ترس واکنش پوستتان برای امتحان کردن محصولات جدید تردید دارید، می‌توانید با خیال راحت از این ضدآفتاب معدنی استفاده کنید. فرمول SPF 50 که توسط دندی انگلمن متخصص پوست در نیویورک توصیه شده است، از پوست شما را در برابر 97 درصد از اشعه‌های خورشید مراقبت می‌نماید. این کرم ضد آفتاب ارزان قیمت هیچ‌گونه عطر و مواد نگهدارنده‌ای که سبب تحریک پوست شود را ندارد؛ بنابراین،‌ برای پوست‌های حساس هیچ حساسیتی ایجاد نمی‌کند.

این کرم در دسته کرم‌های معدنی جای دارد و ترکیبات فعال آن اکسید روی و دی‌اکسید تیتانیوم هستند. SPF آن 50 است. این ضدآفتاب 147 میلی‌لیتری تا 80 دقیقه در آب دوام می‌آورد. متأسفانه در مراحل ساخت،‌ این کرم بر روی حیوانات آزمایش شده است. این کرم در ساختار خود اکسی بنزن، اکتینوکسات، رایحه و پارابن ندارد.

 

دختر سیاه: ضد آفتاب ارزان‌ برای پوست‌های با رنگ تیره

ضدآفتاب دختر سیاه یک کرم ضد آفتاب ارزان قیمت است که کیفیتی مناسب و قیمتی استثنایی دارد. از نقاط قوت این کرم می‌توان به آبرسانی پوست و سبک بودن اشاره کرد. همچنین،‌ این ضدآفتاب بر روی پوست سفیدی‌های گچ مانند ایجاد نمی‌کند و به بیانی دیگر این یک ضد آفتاب بی رنگ ارزان است. البته اگر پوست چربی دارید،‌ این کرم برای شما مناسب نیست.

ضدآفتاب دختر سیاه توسط افراد رنگین‌پوست و برای آن‌ها ساخته شده است. این ضدآفتاب از مواد طبیعی ساخته می‌شود. این کرم ساختاری کاملاً شفاف دارد و در آن از رنگ سفید استفاده نشده است. این کرم با  SPF 30 از پوست شما محافظت می‌نماید. افزون بر این، این کرم به‌عنوان یک مرطوب‌کننده نیز عمل می‌کند تا پوست شما را در طول روز هیدراته نگه دارد.

این کرم ضد آفتاب ارزان قیمت از انواع شیمیایی است و ترکیبات فعال آن شامل آووبنزون، هموسالات، اکتیسالات و اکتوکریلن می‌شود. هر نمونه آن 88 میلی‌لیتر است. این ضدآفتاب در ترکیبات خود اکسی بنزن و اکتینوکسات ندارد و تا 80 دقیقه در آب حل نمی‌شود. خبر خوب این است که در مراحل ساخت این کرم،‌ هیچ آزمایشی بر روی هیچ حیوانی صورت نگرفته است.

نوتروژینا: کرم ضد آفتاب ارزان‌ برای پوست روشن

کرم ضدآفتاب Neutrogena Ultra Sheer Dry-Touch Broad Spectrum  هم کیفیت خوبی دارد و هم مقرون‌به‌صرفه است. این کرم ضد آفتاب ارزان قیمت چرب نیست و به‌سرعت جذب پوست می‌شود. به‌علاوه، SPF آن نسبت به دیگر گزینه‌های بسیار بیشتر است. البته در برخی از مواقع ممکن است این کرم بر روی پوست دانه‌دانه شود.

 

اگر پوست روشنی دارید و مستعد آفتاب‌سوختگی هستید، برای شما ضروری است یک عدد کرم ضدآفتاب Neutrogena Ultra Sheer را خریداری نمایید. این کرم با SPF 100 محافظت بسیار بالا و کاملی را از پوست شما در برابر اشعه‌های خورشید ارائه می‌دهد. این کرم که با فرمول Dry-Touch عرضه می‌شود به‌سرعت جذب پوست شده و یک‌لایه بدون چربی را بر روی آن ایجاد می‌کند.

این کرم ضد آفتاب ارزان قیمت از انواع شیمیایی است و آووبنزون، هموسالات، اکتیسالات، اکتوکریلن، اکسی بنزن ترکیبات فعال آن هستند. این ضدآفتاب SPF برابر با 100 دارد. این کرم در بسته‌های 50 میلی‌لیتری به فروش می‌رسد. این ضدآفتاب تا 80 دقیقه، در برابر آب مقاوم است و هنگام ساخت آن، هیچ آزمایشی بر روی هیچ حیوانی انجام نشده است. همچنین، آمینوبنزوئیک اسید 4 و اکتینوکسات در ترکیبات آن دیده نمی‌شوند.

کرم ضد آفتاب ارزان‌ رنگی ساخت کشور استرالیا

لوسیون ضدآفتاب صورت رنگی گیاهی استرالیایی طلایی را می‌توان به‌عنوان یک ضد آفتاب کرم پودری ارزان ‌خریداری کرد. آنچه که ما درباره این کرم دوست داریم این است که رنگ پوست را یکدست و مات می‌کند. این کرم ضد آفتاب ارزان قیمت تأییدیه انجمن ملی اگزما را دارد.  اما آنچه ما درباره استفاده از ضدآفتاب رنگی دوست نداشتیم این بود که به نظر نارنجی می‌رسد.

کرم ضدآفتاب طلایی استرالیایی فقط در یک رنگ به بازار عرضه می‌شود. اما این رنگ بسیار خاص است چراکه بدون دردسر با همه رنگ‌های پوست هماهنگ می‌شود. فرمول معدنی SPF 50 نه‌تنها از پوست در مقابل اشعه‌های UVA ، بلکه از آن در برابر اشعه ‌ UVB نیز محافظت می‌کند. این در حالی است که این کرم حاوی مواد گیاهی آنتی‌اکسیدانی مانند آلو کاکادو و جلبک‌های قرمز است. این مواد به پوست شما TLC می‌دهند.

 

این کرم ضد آفتاب ارزان قیمت در دسته کرم‌های معدنی جای دارد و ترکیبات فعال آن دی‌اکسید تیتانیوم و اکسید روی هستند. SPF آن 50 است. این ضدآفتاب 88 میلی‌لیتری تا 80 دقیقه در آب حل نمی‌شود. در مراحل ساخت این کرم،‌  بر روی حیوانات هیچ آزمایشی انجام نشده است. این کرم در ساختار خود اکسی بنزن و اکتینوکسات ندارد.

کوکوکایند دیلی: کرم ضد آفتاب ارزان‌ برای پوست‌های خشک

CocoKind Daily یک کرم ضدآفتاب است که کیفیتی بالا و قیمتی بسیار مناسبی دارد. از نقاط قوت این کرم می‌توان به آبرسانی پوست، سبک بودن اشاره کرد. افزون بر این، این کرم از پیری زودرس جلوگیری می‌کند. اما آنچه که در مورد این کرم ضد آفتاب ارزان قیمت کمی دلسردکننده است، بطری نیمه پر آن است.

CocoKind Daily  سرشار از کره شی، آلوئه‌ورا، روغن‌های تقویت‌کننده پوست، فیتوپلانگتون آبی و ریز جلبک است. ازاین‌رو،‌ این کرم موهبتی برای پوست‌های خشک به‌حساب می‌آید. این ضدآفتاب از پوست که سدی در برابر بیماری‌های مختلف است، با SPF 32 محافظت می‌کند. همچنین، CocoKind Daily رطوبت موردنیاز پوست را تأمین نموده و آن را از آلودگی‌ها در مان نگه می‌دارد.

CocoKind Daily  از انواع معدنی است و تنها یک ترکیب فعال به نام اکسید روی دارد. هر عدد از این محصول حاوی 50 میلی‌لیتر کرم  است. این ضدآفتاب بدون اکسی بنزن و اکتینوکسات ساخته می‌شود و در برابر آب مقاومتی از خود نشان نمی‌دهد. در مراحل ساخت این کرم ضد آفتاب ارزان قیمت‌ هیچ آزمایشی بر روی هیچ حیوان انجام نشده است.

 

آپیو: ضد آفتاب ارزان‌ برای پوست‌های چرب

کرم ضدآفتاب طبیعی روزانه A’PIEU Pure Block  علاوه بر اینکه کیفیت خوبی دارد و مقرون‌به‌صرفه نیز هست. این کرم ضدآفتاب ارزان‌قیمت چرب نیست، پوست را به‌خوبی آبرسانی کرده و لایه‌ ماتی بر روی پوست ایجاد می‌کند.  البته به‌خاطر داشته باشید که این ضدآفتاب رایحه بسیار قوی دارد.

این ضدآفتاب کره‌ای با SPF 45،‌ عصاره آلوئه و میوه تولید شده است. این امر سبب می‌شود که این کرم خواص آب‌رسانی فوق‌العاده‌ای داشته باشد. این کرم ضد آفتاب ارزان قیمت‌ هیچ اثری از چربی بر روی پوست شما باقی نخواهد گذاشت. اگر می‌خواهید پاره‌ای از وقت خود را در زیر نور آفتاب بگذرانید و به دنبال کرمی هستید که از پوست شما به‌خوبی محافظت و درعین‌حال پوست شما را مات کند،‌ می‌توانید بر روی کرم ضدآفتاب طبیعی روزانه A’PIEU Pure Block  حساب باز کنید.

این کرم از انواع شیمیایی است. کمپلکس شکوفه توت، عصاره آلوئه‌ورا و هندوانه ترکیبات فعال آن هستند. این ضدآفتاب SPF برابر با 45 و PA، +++ دارد. این کرم در بسته‌های 52 میلی‌لیتری به فروش می‌رسد. ضد آب نیست و متأسفانه در هنگام ساخت آن، آزمایشی‌هایی بر روی حیوانات انجام شده است. همچنین،  اکسی بنزن در ترکیبات این کرم ضد آفتاب ارزان قیمت‌ وجود ندارد.

کوزارکس: ضد آفتاب ارزان‌ برای قرمزی

کرم ضدآفتاب تسکین‌دهنده آلوئه COSRX، کیفیتی مناسب و قیمتی پایین دارد. از نقاط قوت این کرم می‌توان آبرسانی پوست و کاهش قرمزی را نام برد. همچنین،‌ این ضدآفتاب بر روی پوست، سفیدی‌های گچ مانند برجای نمی‌گذارد. البته به یاد داشته باشید که این کرم بوی زیادی دارد.

 

اگر دائماً صورت، گردن یا قفسه سینه شما قرمز است و به دنبال راهی برای مبارزه با آن می‌گردید، کرم ضدآفتاب تسکین‌دهنده COSRX انتخاب بسیار مناسبی است. این کرم حاوی عصاره طبیعی ضدالتهابی آلوئه است و بدون ایجاد هرگونه تحریکی، پوست شما را آرام و مرطوب می‌کند. همچنین،‌ این کرم ضد آفتاب ارزان قیمت‌ با SPF 50 از پوست شما به‌خوبی محافظت کرده و همان‌طور که پیش‌ازاین نیز گفتیم هیچ‌گونه سفیدی برجای نمی‌گذارد.

کرم ضدآفتاب تسکین‌دهنده آلوئه COSRX در گروه کرم‌های شیمیایی جای دارد و ترکیبات فعال آن شامل عصاره برگ آلوئه درختی است. هر عدد از آن حاوی 47 میلی‌لیتر است و  PAآن، +++ است. در ترکیبات این ضدآفتاب اکسی بنزن وجود ندارد. ناگفته نماند که کرم ضدآفتاب تسکین‌دهنده آلوئه COSRX ضد آب نیست. خبر خوب این است که در مراحل تولید این کرم،‌ هیچ حیوانی مورد آزار و اذیت قرار نگرفته است.

اولی: ضد آفتاب ارزان‌ قیمت با خواص مرطوب‌کنندگی بالا

 مرطوب‌کننده روزانه کامل Olay با ضدآفتاب طیف وسیع  یک کرم ضد آفتاب ارزان قیمت است که کیفیتی بالا و قیمتی فوق‌العاده دارد. نقاط قوت این شامل خواص آبرسانی بالا  و سبک بودن می‌شود. شایان‌ذکر است که این ضدآفتاب به‌خوبی پوست را تسکین می‌دهد. اما این کرم ممکن است حالت گچی به خود بگیرد.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که کاری را تنها یک‌بار برای همیشه انجام می‌دهید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که این کرم لوسیون هیبرید Olay را امتحان کنید. مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد. در این کرم ضدآفتاب هم از مواد شیمیایی و هم از مواد معدنی استفاده شده است. به‌این‌ترتیب، کرم ضد آفتاب ارزان قیمت با  SPF 30 از پوست شما در برابر نور خورشید محافظت می‌کند.

 

شایان‌ذکر است که ترکیبات این کرم شامل آلوئه، ویتامین E، گلیسیرین و سایر مواد تسکین‌دهنده و آب‌رسان هستند که سبب ایجاد خواص مرطوب‌کنندگی بالای آن می‌شوند. این کرم ضد آفتاب ارزان قیمت از انواع هیبرید شیمیایی و معدنی است و مواد تشکیل‌دهنده فعال آن شامل اکتینوکسات، اکتیسالات، اکتوکریلن و اکسید روی می‌شود. SPF این کرم 30 و هر نمونه آن 75 میلی‌لیتر است. این ضدآفتاب اکسی بنزن، روغن، رایحه ندارد و ضد آب نیست. متأسفانه در مراحل ساخت این کرم،‌ از حیوانات برای تست آن استفاده شده است.

لاروش پوزای: ضد آفتاب ارزان‌ با بهترین بافت

ضدآفتاب  La Roche-Posay Anthelios Melt-In Milk SPF 60بافت فوق‌العاده‌ای دارد. این ضدآفتاب سریعاً جذب می‌شود، چرب نیست و پوست را به‌خوبی آبرسانی می‌کند. این کرم فوق‌العاده است اما باوجوداینکه در گروه کرم‌های مقرون‌به‌صرفه قرار دارد، از بقیه گران‌تر است.

کرم ضد آفتاب ارزان قیمت Melt-In Milk La Roche-Posay  از بافتی صاف و مخملی برخوردار است. فرمول جذب سریع این ضدآفتاب موجب شده است که این کرم اصلاً چرب یا چسبنده نباشد. به‌علاوه این محصول فوق‌العاده SPF 60  پوست را در برابر طیف گسترده‌ای از نور خورشید و آلودگی‌ها در امان نگه می‌دارد. ناگفته نماند که هر عدد از این محصول حاوی 147 میلی‌لیتر کرم است. این موضوع سبب می‌شود که مدت‌زمان طولانی‌تری نیاز به خرید مجدد نداشته باشید و این خود دلیلی بر گران‌تر بودن آن است.

این کرم نیز در گروه کرم‌های شیمایی قرار دارد. مواد تشکیل‌دهنده فعال آن آووبنزون، هموسالات، اکتیسالات و اکتوکریلن هستند. این کرم ضد آفتاب ارزان قیمت تا 80 دقیقه در تماس با آب مقاومت می‌کند. متأسفانه در مراحل ساخت این کرم،‌ از حیوانات برای تست آن استفاده شده است.

 

آوینو: بهترین ضد آفتاب ارزان‌ ضدآب

تاکنون چندین نمونه کرم را به شما معرفی کرده‌ایم که ضدآب بوده‌اند. اما بهترین ضد آفتاب از این نظر، لوسیون بدن Aveeno Protect + Hydrate  ضدآفتاب است. این کرم بسیار سبک است و پوست را به‌خوبی آبرسانی می‌کند. افزون بر این،‌ پوست به‌سرعت این کرم را به خود جذب می‌نماید. البته ممکن است برخی از افراد، رایحه قوی این ضدآفتاب را نقطه‌ضعف آن بدانند.

اگر در برنامه روزانه خود تمرین در فضای باز و یا شنا در استخر را دارید،‌ کرم ضدآفتاب Aveeno Protect + Hydrate شما را ناامید نخواهد کرد. این کرم ضد آفتاب ارزان قیمت از زمانی که شنا را آغاز کردید تا 80 دقیقه پس از آن، کاملاً بر روی پوست باقی می‌ماند. علاوه بر این،‌ زمانی که به ورزش مشغول هستید و عرق می‌کنید نیز همین مقاومت را از خود نشان می‌دهد و از پوست شما در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت می‌کند. به‌علاوه این محصول پوست شما را با رطوبت ملایم نیز تغذیه می‌نماید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.