مزونیدلینگ چیست و چه مزایا و عوارضی برای پوست صورت دارد؟

۳۰۱ بازديد
مزونیدلینگ چیست؟

احتمالا همه شما در مورد میکرو رولینگ یا میکرونیدلینگ پوست شنیده اید. این تکنیک خواهری دارد که کمی پیشرفته ‌تر، کمی شدیدتر و بسیار مؤثرتر است. مزوتراپی یا مزونیدلینگ، مانند میکرو رولینگ عمل می کند، زیرا سوزن هایی ظریف پوست را سوراخ و روزنه های ریز ایجاد می کنند. تفاوت مزوتراپی در این است که از یک ابزار دیجیتالی استفاده می ‌کند که اغلب به عنوان درماپن شناخته می‌ شود که امکان درمان شدیدتر را فراهم می‌ کند و نتایج بهتری به همراه دارد. در ادامه این مطلب قصد داریم همه چیز درباره مزونیدلینگ چیست را مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

مزونیدلینگ صورت چیست؟

در پاسخ به این سوال که مزونیدلینگ پوست صورت چیست باید بگوییم چون سوزن ها آسیب های ریز ایجاد می کنند، پوست شما یک حالت دفاعی و ترمیم به خود می گیرد. از این رو شروع به افزایش گردش خون، افزایش تولید کلاژن و تشویق به گردش سلول های پوست شما می کند.

مزایای افزایش کلاژن سازی پوست در روش مزونیدلینگ چیست؟ خب این بسیار آشکار است. خطوط ریز کاهش می یابد، پوست شما سالم تر به نظر می رسد و بافت هیدراته و نامنظم روی پوست شما شروع به یکدست شدن می کند.

مزونیدلینگ چیست

با این حال، این چرخش سلول های پوست است که فواید غیرمنتظره ای دارد. این چرخش شروع به کاهش رنگدانه و تغییر رنگ ناشی از قرار گرفتن در معرض نور خورشید یا اسکار آکنه از داخل به بیرون می کند. همچنین می تواند به بسته شدن و درمان منافذ باز پوست شما به معنی کمتر شدن جوش های سر سیاه کمک کند.

کلیت این ایده که سوزن های ریز در داخل و خارج از پوست در سراسر صورت شما قرار می گیرند ممکن است کمی ترسناک به نظر برسد. البته این روش اصلا دردناک نیست؛ اما وقتی پای سوزن در میان باشد، ممکن است برای برخی افراد ترسناک به نظر برسد.

این روش درمان با کمی استراحت همراه است. بلافاصله پس از آن، پوست شما قرمز روشن و حساس می شود. تقریباً یک هفته پس از آن نمی توانید از هیچ ماده فعالی استفاده کنید و لایه برداری نیز غیرممکن است. با از بین رفتن قرمزی، پوست شما شروع به بهبود می کند و ممکن است کمی خشک و پوسته پوسته شود.

تقریبا چهار روز بعد از مزونیدلینگ، پوست زبر و پوسته پوسته می شود. شش روز بعد، پوست صاف، درخشان و نسبت به قبل از درمان به طرز چشمگیری بهبود می یابد. این مزایا در هفته ‌های بعد همچنان افزایش پیدا می کنند.

نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که درمان های Meso Needling برای افراد مبتلا به آکنه مناسب نیست. آنها برای از بین بردن جای زخم و رنگدانه پس از پاک شدن لکه های شما عالی هستند.

مزونیدلینگ برای درمان کم آبی پوست، از بین بردن خطوط ریز پوستی، درمان جای جوش و لک موثر است. اما افرادی که جوش و آکنه تازه دارند نمی بایست از این روش استفاده کنند.

فواید مزونیدلینگ پوست چیست؟

فواید مزونیدلینگ پوست چیست؟

پس از درمان، چند هفته طول می کشد تا نتیجه قابل مشاهده باشد و برای حصول نتیجه مطلوب، چندین بار لازم است که مزونیدلینگ انجام دهید. در اکثر موارد می توان به طور متوسط ​​در ۶ جلسه درمانی با فاصله زمانی ۴ هفته به نتیجه مطلوب رسید.

این درمان را می توان با سایر درمان های زیبایی ترکیب کرد، اما می توان آن را به عنوان یک درمان جداگانه هم امتحان کرد. پس از اولین سری از درمان ها، توصیه می شود برای حفظ نتیجه، حداقل 4 بار در سال درمان مزو میکرونیدلینگ تکرار شود. اگر درمان ها به روش صحیح و همراه با محصولات مراقبتی مناسب انجام شوند، این درمان بدون مداخلات جراحی بهترین بهبود پوست را به همراه دارد.

خب سوالی که پیش می آید این است که مزایای مزونیدلینگ چیست؟ این روش مزایایی مثل جوانسازی پوست، افزایش شادابی و درخشندگی پوست، از بین بردن جای زخم و جوش و آکنه، درمان لک های پوستی و … را به دنبال دارد.

هدف از انجام مزونیدلینگ چیست؟

هدف اصلی میکرونیدلینگ و مزونیدلینگ، جوانسازی پوست است. عمل میکرونیدلینگ به ترویج بازسازی سلولی و لایه برداری در سطح عمیق تر پوست کمک کرده و تضمین می کند که لایه های بیرونی پوست با سلول های جدید جایگزین شوند.

میکرونیدلینگ به ویژه برای درمان تغییرات بافتی مرتبط با جای آکنه مفید است. همچنین این روش درمانی برای افرادی که از مشکلات زیر رنج می برند، مفید است:

  • داشتن جای جوش روی صورت
  • چین و چروک دور چشم و گردن
  • جای زخم های جراحی روی شکم

هدف از انجام مزونیدلینگ چیست؟

چرا میکرونیدلینگ برای درمان ترک ها و جای زخم مناسب تر است؟

 زخم پوستی کنترل شده، سلول ها را برای بهبود زخم تحریک می کند و در نتیجه باعث آزاد شدن فاکتورهای رشد مختلف برای ترویج تولید کلاژن و الاستین جدید می شود که بلوک های سازنده پوست سالم هستند.

می توان به مشتریانی که بوتاکس یا پرکننده‌های پوستی را استفاده می کنند، میکرونیدلینگ نیز ارائه داد. در واقع به این وسیله می توان به آنها نشان داد که تنها با بهبود کیفیت پوست، چهره چقدر بهتر به نظر می‌ رسد. روش مزونیدلینگ برای جای زخم و کشیدگی روی بدن واقعاً خوب و موثر است.

ویژگی های افراد مناسب مزونیدلینگ چیست؟

مزوتراپی برای مشتریانی که نگرانی ‌های پوستی زیر را دارند مناسب ‌تر است:

  • جای زخم آکنه
  • پوست شل
  • پوست کدر، کم آب و بدون درخشش
  • هایپرپیگمانتاسیون
  • چین و چروک و خطوط ظریف

افراد در دهه بیست، سی و بعد از آن که به دنبال کمی درخشندگی و شادابی بیشتر در پوست خود هستند. به همین دلیل این افراد بیشترین علاقه را به انجام مزوتراپی خواهند داشت. با افزودن مواد مغذی و آبرسانی به سلول ‌های پوست شما، سلامت آن تا حد زیادی بهبود می یابد. همچنین به حفظ سلامت پوست برای مدت طولانی ‌تری کمک کرده و آن را شفاف و شاداب نگه می ‌دارد.

مزوتراپی برای مشکلات پوستی که از لایه‌ های زیرین پوست ظاهر می‌ شوند، مانند کم‌ آبی و پیری زودرس پوست، بهترین گزینه است. زیرا یک محلول فعال هدفمند با نفوذ سوزن به پوست تزریق می ‌شود.

مزوتراپی برای کسانی که از پوست کم آب، کدر، پف کرده یا افتادگی رنج می برند و کسانی که می خواهند سلولیت و چربی های موضعی سرسخت را برطرف کنند عالی است.

مزونیدلینگ چیست؟

مزوتراپی همچنین می تواند برای مقابله با چربی های سطحی و سلولیت در بدن مورد استفاده قرار گیرد و درمانگران می توانند محلول هایی را تزریق کنند که به تجزیه چربی در حدود 4 میلی متر کمک می کند.

اکثر درمانگران در سطح 3 معمولاً با تفنگ مزوتراپی تا عمق حداکثر 2 میلی متر سوزن را وارد پوست می کنند که ایده آل برای رسیدگی به علائم پیشرفته تر پیری پوست، مانند کاهش حجم است. شما می توانید محلول های مختلفی را با توجه به مشکل پوستی تزریق کنید که واکنش بسیار سریع ‌تری نسبت به میکرونیدلینگ ایجاد کرده و می‌ توانید آنها را به عمق بیشتری از پوست برسانید.

به همین دلیل بسیاری از محلول‌ های مزوتراپی دارای پایه اسید هیالورونیک هستند و هیدراتاسیون را برای درخشندگی بیشتری از عمق پوست ایجاد می ‌کنند.

از دیگر کارایی های مزوتراپی پوست می توان به لاغری با از بین بردن چربی زیر بافت پوست و همچنین درمان ریزش مو اشاره کرد.

مزونیدلینگ مو چیست؟

مزوتراپی یا مزونیدلینگ مو شامل تزریق پوست سر با استفاده از تفنگ یا سرنگ مخصوص است. مواد دارویی مناسب به پوست سر تزریق می شود تا بتواند پیازهای مو را تقویت کرده و فولیکول های مو را تغذیه کند.

مزوتراپی پوست سر کارایی بالایی در جلوگیری از ریزش مو نشان می دهد. این روش همچنین رشد مجدد مو را تحریک می کند، به شرطی که فولیکول های مو آتروفی نشوند.

کوکتل تجویز شده در حین مزوتراپی حاوی مواد فعالی مانند ویتامین ها، روی، اسیدهای نوکلئیک، کوآنزیم ها و اسیدهای آمینه بسیار ارزشمند (به اصطلاح پپتیدهای بیومیمتیک و فاکتورهای رشد) است.

در تزریقات دارویی همچنین از پلاسمای غنی از پلاکت که از خون خود بیمار و سلول های بنیادی استخراج شده از بافت چربی اتولوگ به دست می آید، استفاده می شود.

مزونیدلینگ مو چیست؟

رابطه درمان ریزش مو و مزونیدلینگ چیست؟

در مورد اینکه رابطه میان جلوگیری از ریزش مو و مزونیدلینگ چیست باید بگوییم ریزش مو مشکلی است که به طور موثر با مزوتراپی برطرف می شود. در طول این روش درمانی، چندین تزریق به قسمت جانبی و فوقانی پوست سر انجام می شود. مرحله فشرده درمان نیاز به 1 جلسه در هفته، به مدت 1-2 ماه دارد. پس از آن برای حفظ اثرات درمان کافی است هر ماه یک جلسه به دکتر خود مراجعه کنید.

اثرات مزوتراپی پوست سر برای بیماران رضایت بخش است. پس از مزوتراپی با مخلوط مناسب مواد مغذی، ریزش مو تا 70 درصد (در عرض 4 ماه) کاهش می یابد و رشد مجدد موهای جدید تا 30 درصد امکان پذیر است.

همچنین، آلوپسی (طاسی) مشکلی است که عمدتاً مردان را بدون در نظر گرفتن سن آنها درگیر می کند. افراد جوانی که در سنین پایین ریزش مو را تجربه می کنند، در سنین بالاتر در معرض خطر طاسی سریع تر هستند.

ریزش بیش از حد مو ممکن است ناشی از گردش خون ضعیف، رژیم غذایی نامناسب یا دی هیدروتستوسترون اضافی باشد. مزوتراپی در برابر ریزش مو در بیمارانی که از ریزش موی فصلی (در بهار و پاییز) رنج می برند، نیز بسیار موثر است. این یک روش ایمن و غیر تهاجمی است.

موارد منع انجام مزونیدلینگ چیست؟

در صورت داشتن سابقه موارد زیر از انجام مزونیدلینگ خودداری کنید:

  • آلرژی
  • بارداری
  • شیردهی
  • بیماری های نئوپلاستیک
  • ضایعات التهابی
  • درمان با داروهای ضد انعقاد
  • دیابت
  • التهاب پوست و آبسه
  • تبخال

موارد منع انجام مزونیدلینگ چیست؟

فواید مزونیدلینگ چیست؟

این نوع روش کلاژن سازی تضمین می کند که پوست سفت تر می شود و چین و چروک ها و خطوط ظریف عمیق تر نیز محو می شوند. ساختار پوست نیز بهبود می یابد. نتیجه را می توان با استفاده از رتینول و اسید هیالورونیک به شکل سرم بهینه سازی کرد. رتینول سوختی برای تولید کلاژن است و تضمین می کند که کلاژن بیشتری در طول “ترمیم پوست” تولید می شود و نتیجه بهتری را تضمین خواهد کرد.

اسید هیالورونیک حفظ رطوبت در پوست را تضمین می کند و در نتیجه چین و چروک ها را کاهش می دهد و پوستی سفت تر و پرتر را به همراه دارد. درمان با قلم میکرونیدلینگ مزو می تواند در برخی نواحی کمی حساس باشد، اما در بیشتر موارد به خوبی قابل تحمل است.

قلم میکرونیدلینگ مزوتراپی علاوه بر کاهش چین و چروک و بهینه سازی ساختار پوست، برای درمان جای زخم نیز قابل استفاده است. بسته به نوع اسکار (آتروفیک یا هیپرتروفیک)، دفعات درمان مشخص می شود و می توان اسکارها را تا حد زیادی کاهش داد. میانگین مدت زمان درمان بین 2 تا 4 هفته است. اسکارهای قابل درمان عبارتند از: اسکار آکنه، اسکار بریدگی و علائم کشش یا همان استرچ مارک ها.

اسید هیالورونیک پایه ثابت مواد مزونیدلینگ است که مصرف آن باعث آبرسانی پوست و در نتیجه شادابی و درخشندگی پوست صورت می شود. همچنین پوست را سفت کرده و از شل شدگی و افتادگی آن جلوگیری می کند.

عوارض مزونیدلینگ چیست؟

در پاسخ به این که عوارض مزونیدلینگ چیست، به طور کلی نواحی تحت درمان پس از سوزن زدن پوست به سرعت بهبود می یابند. با این حال عوارض جانبی گاه به گاه وجود دارد که عبارتند از:

  • التهاب و تورم پوست پس از انجام مزوتراپی
  • عفونت پوستیا ویروس هرپس سیمپلکس
  • میلیا که به راحتی قابل درمان است
  • شعله ور شدن آکنه که معمولاً خفیف است

.

عوارض

میکرو مزونیدلینگ چیست؟

میکرو مزونیدلینگ فرآیندهای طبیعی ترمیم زخم بدن را تحریک می ‌کند و در نتیجه گردش سلولی و تولید کلاژن و الاستین را افزایش می ‌دهد. به همین دلیل از علائم پیری جلوگیری می ‌کند و همچنین نفوذ مواد مراقبت از پوست را نیز افزایش می ‌دهد. همچنین می تواند تأثیر مثبتی بر روی هایپرپیگمانتاسیون و همچنین بر روی هیپوپیگمانتاسیون داشته باشد. اسکارهای پوستی، به ویژه اسکارهای آکنه را می توان تا چندین بار نیز بهبود بخشید. فیبرهای کلاژن ساز هرگونه بافت اسکار قدیمی را از بین می برد. خون رسانی به بافت اسکار فیبروتیک قبلی نیز رنگدانه اسکار را با پوست طبیعی، هماهنگ و ترکیب می کند.

در مزونیدلینگ چه اتفاقی می افتد؟

مزونیدلینگ درمانی مشابه میکرونیدلینگ است اما در حین و بعد از درمان از کوکتل های خاصی استفاده می شود و عمق سوزن ها لایه مزودرم پوست را هدف قرار می دهد تا درمان اختصاصی تری با نتایج بهتر ایجاد شود. هدف این درمان تحریک تولید کلاژن برای پوستی صاف تر و جوان تر است. برای درمان خطوط ریز، رنگدانه، جای زخم آکنه و استرچ مارک از این روش استفاده می شود.

ممکن است در یکی دو روز اول بعد از عمل مزو نیدلینگ، تحریک پوست را تجربه کنید، اما این التهاب و تحریک ها به سرعت فروکش می کنند. بیماران همچنین در طی دو یا سه روز اول قرمزی پوست را مشاهده خواهند کرد. پوست برای بهبودی به زمان نیاز دارد، بنابراین مهم است از هرگونه فعالیتی که می ‌تواند باعث تعریق شود خودداری شود. همچنین بهتر است بعد از درمان از نور مستقیم خورشید دوری کنید، زیرا گرما و قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش نیز می تواند باعث تحریک بیشتر شود. بیماران بلافاصله متوجه درجاتی از بهبود در پوست خود می شوند و نتایج به تدریج در هفته های بعد از درمان آشکارتر می شود.

در مزو نیدلینگ چه اتفاقی می افتد؟

در مزونیدلینگ از چه موادی استفاده می شود؟

حتما تمایل دارید بدانید که مواد مزونیدلینگ چیست که این گونه در درمان مشکلات پوستی موثر واقع می شود؟ محلول مزوتراپی حاوی اجزای مختلف مانند اسید هیالورونیک غیر متقاطع، ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها، مواد معدنی، اسیدهای آمینه، پپتیدها و فاکتورهای رشد است که با استفاده از آنها پوست آبرسانی و احیا می شود.

فرق میکرونیدلینگ با مزونیدلینگ چیست؟

در حالی که هر دو روش درمانی از یک دستگاه سوزن ‌زنی استفاده می‌ کنند، اما در روش مورد استفاده و محصول اعمال شده با هم متفاوت هستند. در این روش از حرکات کنترل شده جلو و عقب با دستگاه سوزن برای نفوذ یکنواخت به پوست استفاده می کنیم. یک اسید هیالورونیک برای ایجاد لغزندگی مورد نیاز برای اجرای یکپارچه دستگاه سوزن بر روی پوست استفاده می شود.

عمل سوزن زدن، سوراخ ‌های کوچکی را در پوست ایجاد می‌ کند که یک پاسخ درمانی طبیعی را به دنبال خواهد داشت و منجر به جوان ‌سازی کلی پوست به‌ علاوه سایر مزایا همچون درخشندگی پوست می‌ شود.

تفاوت اصلی میکرونیدلینگ با مزونیدلینگ چیست؟ در روش مزونیدلینگ استفاده از مزوسرم های فرموله شده بسیار رایج است. این سرم ها در جایگزینی اسید هیالورونیک مورد استفاده قرار می گیرند و فواید بسیاری به دنبال دارند.

بسته به نیاز پوست خود، می توانید از بین سه سرم مختلف انتخاب کنید: احیا کننده، درمان اسکار یا هایپرپیگمانتاسیون. برای ارائه سرم مورد نظر شما، مزونیدلینگ از همان دستگاه سوزن‌زنی پیشرفته به عنوان درمان استاندارد میکرونیدلینگ استفاده می ‌کند. با این حال، تکنیک به کار رفته در روش مزونیدلینگ متفاوت از میکرونیدلینگ است.

این تکنیک برای مصرف مزوسرم انتخابی شما بسیار مهم است و به آن اجازه می دهد تا لایه های ضخیم پوست را دور بزند و فورا جذب شود. این درمان ها باعث ترمیم سلولی در لایه ترانس درمال می شود، کلاژن را افزایش می دهد و رنگ چهره شما را درخشان می کند!

بسیاری از افراد روش های میکرونیدلینگ و مزونیدلینگ را یکسان می دانند؛ در صورتی که این روش ها در تکنیک ها و مواد به کار رفته با هم فرق دارند. همچنین موارد درمانی در آنها نیز متفاوت است.

در مزو نیدلینگ چه اتفاقی می افتد؟

بهترین گزینه بین میکرونیدلینگ و مزونیدلینگ کدام است؟

هنگام تصمیم گیری بین میکرونیدلینگ و مزوتراپی برای درمان زیبایی، واقعاً به نتایجی بستگی دارد که به دنبال آن هستید.

در حالی که مزوتراپی می تواند به سلامت سلول های پوست کمک کند، میکرونیدلینگ برای کاهش ظاهر خطوط ریز و چین و چروک به طور کلی موثرتر است. به این دلیل است که عمل سوزن زنی باعث افزایش تولید کلاژن و الاستین می شود و به صاف شدن خطوط و چین و چروک های صورت کمک می کند و در عین حال پوست را صاف و درخشان خواهد گرد.

بنابراین کسانی که پوست خشک، پوسته پوسته یا زبر و ناهموار دارند، مزوتراپی و میکرونیدلینگ می توانند موثر باشند.

برای مشکلات رنگدانه پوست، مزوتراپی یک گزینه ایده آل است. این تزریق ها حاوی مواد ضروری برای پوست سالم و شاداب هستند که به حذف سموم از سلول های پوست نیز کمک می کند. این می تواند به مبارزه با حلقه های تیره زیر چشم و همچنین لکه های تیره یا تغییر رنگ پوست که یک مشکل ناخواسته است، کمک کند.

میکرونیدلینگ راحت تر است یا مزونیدلینگ؟

اگرچه مزوتراپی معمولاً با تفنگ انجام می ‌شود، اما معمولاً برای مراجعان راحت ‌تر از میکرونیدلینگ است، حتی با غلتک.

مزوتراپی برای مشتریان بسیار قابل تحمل تر است زیرا همه چیز سریع تر انجام می شود. این تنها یک سوزن است که وارد پوست می شود، در حالی که میکرونیدلینگ شامل چندین سوزن است که به طور همزمان وارد پوست می شوند. حتی اگر از یک غلتک یا یک دستگاه قلم استفاده کنید نیز روش مزوتراپی راحت تر است.

این بدان معناست که معمولاً قبل از میکرونیدلینگ از بی‌ حسی موضعی استفاده می ‌شود، اما برای مزوتراپی استفاده از بی حسی نیاز نیست. همچنین میزان استراحتی است که مشتریان می‌ توانند در مورد روش میکرونیدلینگ انتظار داشته باشند، بیشتر از روش مزوتراپی است.

از کرم بی ‌حس کننده برای به حداقل رساندن هرگونه درد استفاده می شود. از نظر زمان استراحت، مشتریان می توانند قرمزی خفیف تا متوسط، تورم یا حساسیت پوست به لمس را تا سه روز تجربه کنند.

با مزوتراپی، نیازی به بی حسی نیست و مراجعین ممکن است تا 48 ساعت احساس سوزن سوزن شدن خفیفی روی پوست داشته باشند.

میکرونیدلینگ راحت تر است یا مزونیدلینگ؟

روش ترکیبی بوتاکس و مزونیدلینگ چیست؟

مزوبوتاکس به معنای جوانسازی صورت با استفاده از تزریق محلول مزوتراپی و سم بوتولینوم با دقت زیاد در پوست است. با توجه به این واقعیت که غلظت سم بوتولینوم در مورد مزوبوتاکس کمتر است، تأثیر آن نیز با استفاده از خود بوتاکس در عضله برای صاف کردن چین و چروک ها به ویژه رفع چروک پیشانی متفاوت است. مزوبوتاکس در لایه سطحی پوست اعمال می شود نه در ماهیچه ها، در نتیجه حالت اولیه پوست حفظ می شود، اما چین و چروک های ظریف صاف می شوند و همچنین باعث کاهش جزئی تولید سبوم و تعریق و همچنین کاهش منافذ در ناحیه تحت درمان می شود. به لطف محلول مزوتراپی حاوی اجزای مختلف مانند اسید هیالورونیک غیر متقاطع، ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها، مواد معدنی، اسیدهای آمینه، پپتیدها و فاکتورهای رشد، پوست آبرسانی و احیا می شود. ترکیب درمان با استفاده از بوتاکس در عضله (مثلاً روی پیشانی، اطراف چشم) با مزوتراپی کلاسیک یا پلاسما درمانی مناسب است. این روش برای درمان صورت، گردن و دکلته استفاده می شود.

  • این روش بدون درد است و قبل از مصرف از کرم بی حس کننده استفاده می شود.
  • مزوبوتاکس با استفاده از دستگاه Vital Injector تزریق یا اعمال می شود.
  • این دارو در عرض 4 روز شروع به اثرگذاری می کند، در عرض 14 روز کاملاً مؤثر بوده و برای 3-6 ماه باقی می ماند.نمی توان آن را زودتر از 3 ماه پس از اولین تزریق تکرار کرد.
  • قرمزی جزئی ظرف 1-3 ساعت پس از استفاده از بین می رود.به طور استثنائی، ممکن است کبودی های کوچکی در محل استفاده ایجاد شود که ظرف چند روز از بین می روند.
  • این روش را می توان در طول سال انجام داد.توصیه می شود ناحیه تحت درمان را در معرض تابش خورشید قرار ندهید و از محافظ هایی مثل کلاه، ضد آفتاب و عینک استفاده کنید.

سخن آخر

مزونیدلینگ یکی از روش های درمانی پوست است که برای جوانسازی، درمان جای جوش و همچنین لک مورد استفاده قرار می گیرد. این روش با استفاده از ویال ها و مواد معدنی مفید انجام می شود که در نتیجه پوست را تغذیه و شاداب می کند. اگر شما هم می خواهید از پیری زودرس پوست جلوگیری کنید و به دنبال روش هایی برای جوانسازی پوست خود هستید، پیشنهاد می کنیم مطلب مزونیدلینگ چیست را تا انتها بخوانید.

پرسش و پاسخ های رایج

در ادامه قصد داریم به رایج ترین سوالات درباره مزونیدلینگ چیست پاسخ دهیم.


مدت زمان ماندگاری روش مزونیدلینگ پوست چقدر است؟

مزونیدلینگ معمولا تا ۶ ماه ماندگاری دارد و باید سالی دو بار این روش درمانی را انجام دهید تا بیشتری کارایی را داشته باشد.

آیا مزونیدلینگ دردناک است؟

در روش مزونیدلینگ از یک سوزن برای ایجاد سوراخ روی پوست و تزریق مواد معدنی به داخل آن استفاده می شود که روشی بسیار ایمن و بدون درد بوده و حتی نیازی به بی حسی موضعی ندارد.

فرق بین میکرونیدلینگ و مزونیدلینگ چیست؟

تکنیک های میکرونیدلینگ و مزونیدلینگ از لحاظ نوع عمل بسیار شبیه به هم اما از لحاظ تکنیک و سرم های به کار رفته متفاوت هستند. از روش میکرونیدلینگ برای جوانسازی استفاده می شود. مزونیدلینگ هم در جوانسازی و هم از بین بردن لک و جای جوش موثر است.

رابطه میان از بین بردن جای جوش و مزونیدلینگ چیست؟

یکی از مزایای انجام مزوتراپی برای پوست، چرخش سلول های پوستی است. چرخش سلول های پوست شروع به کاهش رنگدانه و تغییر رنگ ناشی از قرار گرفتن در معرض نور خورشید یا جای جوش و آکنه می کند. همچنین می تواند به بسته شدن منافذ پوست شما به معنی کمتر شدن جوش های سر سیاه کمک کند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.